23. maj 2008

Regn! Og skilte...

I dag skulle vi have været på stranden i Miami. Men det var ret så gråt i vejret, så vi bestemte os for at tjekke stranden Las Olas (fra forleden) inden vi eventuelt tog helt til Miami. Det smådryppede i Las Olas, og det så ikke ud til at være bedre hen over Miami. Så vi droppede strand-idéen og tog hjem igen. Herhjemme var der varmt. Meget varmt. Og fugtigt som ind i og ud af hewlede :-) Hvad kan man så gøre? Hoppe i poolen, selvfølgelig. Det gjorde vi så, og jeg forstår ikke helt hvordan jeg har kunnet være her i (lad mig lige tælle) 12-13 dage uden at have været i poolen før. Det ER trods alt den, vi kigger ud på når vi sidder på altanen og ryger, så vi burde måske have fået idéen lidt tidligere. Men poolen var i hvert fald superlækker!

Inden for en times tid efter vi kom op af poolen, begyndte det (i mine termer) at styrtregne. Det væltede virkelig bare ned. Men fætteren sagde at det plejer at blive meget værre om en måneds tid :-/ Jeg har lagt et par billeder op at udsigten, mens det p*ssede ned.

Jeg har også lagt en ordentlig stak billeder op af skilte. Jeps, du læste rigtigt: skilte. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg synes det er helt vildt sjovt at tage skilte-billeder, så det har fætteren og jeg gjort her til aften. I et par timer :-) Læg især mærke til billederne af Bageland, Jews for Jesus og Wood You. Plus måske Babies'R'U(s) og Aardvark Tennis. Det er da lidt sjovt, ikke?

Anyways, jeg er vist også på vej i seng, det har været en VARM og FUGTIG dag, og jeg har klor i øjnene :-)

Ha' det godt så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar