13. december 2006

Mand, hvor går tiden stærkt lige nu!

- men ikke helt stærkt nok. På den ene side glæder jeg mig HEEEELT vildt til at komme til USA og fætteren. Men på den anden side er jeg, en ualmindeligt uerfaren rejsende (længste tur nogensinde væk fra DK: Grækenland!), temmelig skræmt (og stresset) over at skulle rejse så langt væk - alene...

Kan overhovedet ikke overskue hvordan og hvorledes med det hele. Rejser tirsdag morgen, og indtil videre har jeg "svunget" mig selv op til at købe rejseforsikring (se tidligere indlæg :-) OG en strømstik-omformer. Nåh ja, og så også lige et lækkert, nyt kamera, men det er lissom ikke helt så rejse-relateret. Mangler for eksempel stadig en kuffert, men har da tænkt mig at finde en Netto i morgen (hvor de meget - MEGET - belejligt har kufferter fra ... i morgen!), for at se om der skulle være bid.
Mangler plastikposer til eventuelle håndbagage-væsker. Mangler overblik over tøj, jeg skal have med. Mangler en ledning til min bærbare. Mangler sikkert tusind ting mere, som jeg kun opdager mandag middag, men jeg kan bare ikke overskue det!

Og som om det hele ikke er slemt nok i forvejen, har jeg indtil i dag haft travlt på arbejdet. Det er sgu' hårdt at være mig - indtil tirsdag aften, hvor jeg forhåbentlig indfinder mig i lufthavnen i Miami, hvor fætteren venter. Så tager vi ud at spise, henter dytbilen vi har lejet, venter på fætterens papa og dennes kæreste (som ankommer fire timer efter mig) - og så tager vi hjem. Og så skal vi sove - dvs. fætteren skal på arbejde, men så sover jeg forhåbentlig bare lidt længere :-) Ahhh, hvor bliver det GENIALT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar