27. december 2006

Afslapning American Style... Eller det...

Fætteren og jeg havde bestemt os for at slappe helt af i går - Rikke og Karl-Erik tog afsted inden middag, (og de er ikke hjemme endnu, tror jeg :-/ ), hvorefter vi tændte for computeren og satte os til populært sagt at stene max. Det er det, gamle mennesker kalder afslapning (se venligst overskriften på dette indlæg ;-).

Men for pokker da, hvor var det tiltrængt med en pause fra alt det turisteri - ved otte-tiden i aftes kørte vi så med AD til South Beach, hvor vi fik noget i skrutten og gik en lille tur (og fandt sjovt nok et sted at få en øl)... Og så tilbage igen til det, der åbenbart ikke hedder Hollywood alligevel. Fætteren påpegede i går, at det kun er postnummeret, der "hedder" Hollywood - vi (han) bor i det område, der hedder Miramar. Så skulle dét også være sat på plads ;-)

Ellers har vi vist ikke rigtig lagt nogen planer - hvis "vi" har, kender jeg dem ikke, og det gør mig egentlig ikke noget. Nyder bare at være på ferie lige nu - vejret er gået hen og blevet lidt koldt i det (og når jeg siger koldt, er det lig med at stå udenfor i skyggen og ikke have det varmt :-), og det blæser lidt, men det gør ikke spor. Man er jo en mand af en vis statur og tyngde, så varmen kan godt være en smule "irriterende" :-D

Denne morgen/formiddag er blevet brugt på at forsøge at reparere galleriet på min hjemmeside, og jeg tror, det er lykkedes - wuhu! Jaja, med lidt tape og en stjerneskruetrækker kan meget lade sig gøre ;-) Fætteren er ikke stået op endnu, men han har jo også sit eget værelse (klokken er 10.50 lige ... nu!). Jeg sover på en luftmadras i stuen, fem meters penge fra hoveddøren, så jeg har det ikke så mørkt om natten (sover lige under et vindue), plus at der jo helt naturligt er lidt mere larm når AD skal arbejde, hunden luftes og alt muligt. Men det er helt fjong, at jeg ikke ender med at sove dagen væk! Fætteren har ferie i denne uge, så han skal have lov til at sove lige så tosset han lyster :-)

Nå, men det var vist dét for denne gang - jeg tog ikke nogen billeder i går, men ærgrede mig godt nok da vi kørte forbi Miamis skyline i går aftes. Havde ikke taget kameraet med :-( Men hva' pokker, det kan jo nås endnu!

Ha' det godt til vi snakkes...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar