26. december 2006

Forglemmelser - og South Beach :-)

Det var dog pokkers, at jeg helt glemte at smide juleaftens-billederne op, og at jeg glemte at skrive i går :-/

Men i hvert fald er der nu billeder (på http://www.flickr.com/photos/jannik/) fra juleaften og i går, hvor vi tog til South Beach, sjovt nok beliggende syd for Miami :-)

Det var lidt med bange anelser, vi begav os mod kysten i går - der var lovet rigtig skidt vejr i løbet af dagen, så vi tog ekstra jakker og trøjer med... Men da vi så kom derned, var vejret helt i orden - det var supervarmt, men der var en heftig vind, som kølede os lidt ned. Det vilde var, at der var ret mange mennesker både på gaderne og på stranden - taget i betragtning af, at det jo sådan set var den 25. december, hvor de allerfleste butikker - i hvert fald her i Hollywood - har lukket. Og taget i betragtning at vejrudsigten havde været rigtig ussel. Butikkerne ved South Beach havde ikke lukket - tværtimod vrimlede det med folk over det hele - og som det måske kan ses på billederne, var der også ganske mange mennesker på strande... Vi så et par stykker, der var i vandet med nissehuer på - dét var spøjst! Tog dog ikke billeder af dem, da jeg på det tidspunkt var kommet i tanke om at sand og digitalkameraer ikke rigtig er allerbedste venner :-)
Apropos digitalkamera-venner købte jeg et lille, bøjeligt stativ til kameraet - så man kan tage nat-billeder uden at det hele bliver sløret (lange lukkertider og høje ISO-tal giver støj hvis man ikke holder kameraet helt stille - siger de kloge ;-)... $18 gav jeg for det, og synes jeg havde lavet dagens røverkøb - indtil fætteren overtrumfede mig og købte en ny mobil for knap $300... Blærerøv :-D

I dag skal vi køre Karl-Erik og Rikke ud til lufthavnen, hvor de skal en tur omkring Chicago for at komme hjem til good ol' Dangmark - og det er så vidt vides de eneste planer, der er lagt for denne dag... Vi går i fætter-modus og flader heeeelt ud, tror jeg. Håber jeg. For jeg er efterhånden ret kvæstet efter alle de timer i bil og alting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar