15. januar 2007

Hvad skal man dog skrive?

Det er lidt af et antiklimaks, sådan rent blog-mæssigt, at vende hjem fra USA. Jeg er jo realist, og ved inderst inde godt at størstedelen af mine læsere er forsvundet igen, nu da jeg er hjemme - og selvom jeg også tidligere har blogget for (næsten) døve øren, er det altså blevet en god sjat sværere at finde motivationen nu.
Og når man så surfer lidt rundt på nettet for at finde inspiration, dukker der "blog-manualer" op. Som blandt andet foreskriver, at blogs must be part of a plan - og sådan en har jeg ikke rigtig...
Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at stoppe helt med at skrive, jeg skal bare finde ud af hvad det egentlig er, jeg vil med dette her. Skal det bare være en måde at komme af med frustrationerne/aggressionerne, skal jeg have et erklæret emne at skrive om, eller noget helt tredje. Tidligere har jeg jo bare brugt denne plads til at dele spøjse links ud til højre og venstre (nåh nej, jeg havde jo ingen læsere) - måske har jeg endda bare brugt den til at "gemme" mine sjove links...
Men det er ikke helt nok længere. Ville ønske at mit liv var super-begivenhedsrigt og fyldt med ting, jeg kunne lære en masse af og videregive med vid og bid her på bloggen. Men det er det ikke. Jeg satte mig til at skrive dette indlæg nærmest af tvang, og begyndte bare at skrive hvad der faldt mig ind - og hvad endte det så med? Et blog-indlæg om at blogge, og det er jo bare super-indsigtsfuldt, sigende og relevant. Eller ikke :-/
Alt i alt skal jeg nok lige finde ud af, hvad der skal ske her i fremtiden. Og hvis der er nogen læsere tilbage, er I velkomne til at komme med forslag!

Over og ud herfra, for denne omgang i hvert fald.

(P.S. Hvis du læser dette fra min hjemmeside, burde du nu også kunne kommentere via "Kommentér"-linket under hvert indlæg - men det virker pludselig ikke længere *skumle*)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar