7. september 2007

DHL

Jeps, så blev det jo den tid på året igen. DHL-stafetten blev overstået i går aftes - og jeg klarede det en lille smule bedre end forventet!

Jeg havde sat mig for at gennemføre på under 40 minutter. Af flere forskellige årsager, mest "prominent" at jeg ikke havde fået trænet. Sidste års fantomtid (ahem, 32 minutter) skyldtes i høj grad, at jeg samtidig frekventerede et fitness-center. Dét fandt jeg ud af da jeg lige skulle tjekke min "grundform". Som i år mere er en slags kageform :-/

Anyways, jeg bragede igennem hele TO ET HALVT minut under min måltid. Altså løb jeg fem kilometer på 37 et halvt minut - det er så rundt regnet næsten dobbelt så lang tid som den hurtigste af alle DLG-løberne gjorde det på. Men f**k det, jeg GJORDE det sgu. Igen.

Og næste år bliver DHL bare opvarmning til "the main event" - jeg og en kollega barsler med idéen om at gennemføre et motionstriathlon da. Det er typisk noget med 500 meter svømning, 20 kilometer cykling og 4-4,2 kilometer løb. Og det eneste, jeg overhovedet gruer for, er løbet.

Så i næste uge (nok allerede søndag) er jeg atter tilmeldt et fitness-center - og så skal den denondenlyneme ha' gaaaaaaassss!!!

P.S. Har reelt set slet ikke været hjemme denne uge, men del II af mit blogging-indlæg kommer lørdag eller søndag. Glæd jer :-D

5 kommentarer:

  1. Godt klaret, cuz. Hvornår stiller du op til Ironman?

    Det eneste jeg klarede på under 40 minutter i går, var arbejdet - men så er alt jo som det plejer :-)

    SvarSlet
  2. Thanks, cuz :-) Mht. Ironman må vi vist lige se på resultaterne af motionstriatlon'et først. Og så er der jo liiige det med at løbedistancen i Ironman er lig med et maraton... Det lyder ikke just som vand på min mølle (eller hvad det nu hedder)!

    SvarSlet
  3. "vand på min mølle" - du er da vist ved at blive gammel.

    Jannik svarer; "Visse vasse, din lømmel"

    SvarSlet
  4. Bleh... Jakob, din luddovne, durkdrevne gavtyv - har du glemt, at jeg rent faktisk ER ved at blive gammel? ;-)

    SvarSlet
  5. Næh, men det er nu meget sjovt at minde dig om det igen og igen :-)

    Bandit!

    SvarSlet