20. november 2006

T minus 362

Jepjep, papa er blevet 29 (ni-og-tyve, sgu)... "Ingen alder", vil mange måske sige - men da jeg var på vej hjem fra fødeøen, så jeg én jeg mente at kende. Var ikke helt sikker, så jeg sagde ikke noget - men kom til at tænke på at Heidi/Ditte (som jeg synes hun kunne hedde, husker heller ikke så godt længere ;-) og jeg legede sammen som børn. Og det er i hvert fald over 20 år siden - SÅ føler man sig gammel, selv om skindøden først officielt indtræffer om lige knap et år!

Havde ellers en glimragende weekend "derhjemme" - fik set dem, jeg ville (og fik hørt / min meeeelooodiiiii), selvom det hele foregik i et lidt for højt tempo efter min smag. Det endte med at hedde "fire timer dér, fem timer dér og så lige hjem og spise og så...", og det er jo ikke optimalt. Føler ikke rigtig det har været weekend, men til gengæld fik jeg gaver :-D

Fik blandt andet en trøje af min søs, som faldt i vildt god jord (jeg var skeptisk, det er langt fra min normale "stil") - én sagde at jeg måtte have tabt 15 kg! "Ææh, nej, ikke rigtig. Men jeg har fået nyt tøj!?". Vil fra nu af tænke en anelse mere alternativt, inden jeg køber mig fattig i ensfarvede polo t-shirts! Tak til søs - jeg bukker og skraber :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar