30. november 2006

Rejseforsikring

Her til aften ville jeg lige bestille noget rejseforsikring til når jeg skal besøge fætteren i Staterne (om sådan cirka omtrent 19 dage!!!).

Moderne som jeg jo er, går jeg ind på mit forsikringsselskabs hjemmeside for at se hvad de kan tilbyde. Finder frem til et sted, hvor jeg kan bestille rejseforsikring og logger mig på med police- og medlemsnummer i forventning om at kunne se flere detaljer. Men nej, i det øjeblik jeg trykker "Bestil", er skidtet bestilt og jeg vil modtage en police indenfor et par dage. Så sidder jeg der med "hva' koster'n?", "hva' dækker'n?" og tusind andre ubesvarede spørgsmål - det første kunne jeg absolut ikke finde nogen steder, det sidste virker ganske okay. Resten af spørgsmålene må åbenbart vente til jeg modtager enten regning eller police!

Men for hulen da - man burde sgida ikke kunne bestille noget som helst uden at være gjort bekendt med prisen? Det er så vidt vides ikke særlig brugervenligt - og det ved jeg, for jeg har nemlig været på kursus i brugervenlighed, og har endda bøger om emnet :-D

Fair nok, knappen hed da "Bestil", men whole early also, det kan man da ikke bare sådan vupti?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar