9. november 2006

Domæne-haj!?

Har lige købt en ny internet-adresse, også kaldet et domæne. Læste en artikel i MetroXpress om ord på diverse fremmedsprog, der betød noget meget specifikt, og faldt over ordet begadang, som er indonesisk og betyder "at blive oppe og tale hele natten". Jeg tænkte "Dating-side" med det samme, for så stor en nørd er jeg bare ;-)

Købte adressen begadang.dk (for kr 123,75), som nu bare ligger og venter på at jeg får tid og lyst til at knalde et datingsystem sammen.

Problemet er så, at det gør jeg nok næppe før Helvede fryser til is - men HVIS jeg nu gør, er det jo meget godt at have domænet klar.

Og det er absolut ikke første gang, jeg tænker sådan - har faktisk omkring 15 domæner, hvoraf jeg p.t. bruger to-tre stykker. Resten er baseret på super-geniale og hyper-smarte idéer og koncepter, som jeg HELT SIKKERT kan tjene boksen på en dag. Hvornår den dag så kommer, er det helt store spørgsmål...

Måske jeg skulle skrive en liste over mine domæner og lægge den herop? Så kunne det jo være, at nogen ville få lyst til at hjælpe mig med at tjene tonsvis af kroner uden at løfte særlig mange fingre ;-)

Edit: tør sgu ikke smide en komplet liste med geniale idéer op til fri afbenyttelse - folk stjæler med arme og ben i disse tider (og der er garntrisse en del skumle typer mellem dem, der læser min blog ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar