2. august 2008

Musikfortolkning?!

Er det ikke noget med, at det er et fag på Rytmekons? Nå, men forleden fandt jeg et superfedt klip at et par tøser, der "fortolker" noget af mit absolutte yndlings-musik. Der er et langt forspil i sangen, så der er omkring et minuts opvarmning inden det går løs. Det er SÅ meget værd at vente på:

- jeg blev sgu' helt glad i låget af at se videoen. Men samtidig kedede jeg mig lidt, så jeg kiggede på de videoer, Youtube foreslog som værende relaterede til ovenstående. Og fandt noget, der var lidt mere foruroligende og underligt, men stadig supersjovt. På en meget foruroligende og underlig måde, altså (husk at der stadig er et minuts "forspil"):

Det er altså sjovt. Og vupti, så går det lidt over gevind (selvom musikken stadig er fed):

Så er der lidt at øve sig på. Eller det.

Hører nu: De Nattergale - Sku' Vi Ik' Sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar