14. august 2008

Stooore øjne...

Pokkers også. Så er der jo pludselig gået langt mere end en uge siden sidste indlæg.

Jeg vil derfor skynde mig at gøre opmærksom på en lille ting: der er Copenhagen Cooking fra næste uge - og billetsalget til det fedeste ved denne event starter på BilletNet fra i morgen fredag kl. 10! Arrangementet Taste of Copenhagen giver os almindelige dødelige en gylden mulighed for at smage noget af det bedste mad, man kan købe sig til i Danmark - en særlig menu hos Ensemble, formel B, MR, noma, Salt eller The Dining Room kan i tidsrummet 22.-31. august erhverves (via BilletNet) formedelst kr. 375,-. Det er laaaaaaangt under udsalgspris, så at sige. Så gi' den gas, det bliver FEDT! Selv satser jeg på at kunne invitere kæresten på noma (den med de to Michelin-stjerner), hvis jeg kan få fat i billetter.

Nok om dét - fik jeg sagt at jeg skal til George Michael-koncert i Parken d. 30. august? Gi' den gaaaaaaasssssss!!!

Og - til sidst - årsagen til at emnet på dette indlæg er lidt aparte:

Et vanvittigt dyr med ... ja, stooore øjne :-)

[P.S. Er naturligvis stadig ikke-ryger. Thank you, DER EasyWay :-D ]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar