24. juli 2008

Tre uger som røgfri!

Yes yes. Til jer, der endnu ikke har hørt det, må det ud nu: jeg røg min sidste cigaret 1. juli 2008.

Det er ikke første gang jeg stopper, jeg ved det, men denne gang er drastisk anderledes. Jeg har, via en ret cool bog, fundet ud af at jeg ikke har behov for cigaretter. At jeg ikke får noget som helst ud af at ryge. Og at det ikke behøver at være svært at holde op med at ryge! Bogen hedder "Endelig ikke-ryger" og bygger på metoden Easy Way.

Den er god, rigtig god. Jeg har på nær et par dage helt i starten overhovedet ikke haft behov for at ryge. Har ikke engang haft LYST til at ryge i mere end et splitsekund ad gangen! Og jeg prøver virkelig at virke så u-hellig som muligt, for jeg har jo kun været ikke-ryger i godt tre uger, men det er svært. Jeg er sgu' sikker på at det holder denne gang.

Bogen kan varmt anbefales. Og det kan min største motivation også ( hende skal I altså snart møde :-D )!

Forresten er min plan at få skrevet noget mere her på bloggen. Mindst én gang om ugen fra nu af! Og hvis I gider, må I vældig gerne brokke jer hvis jeg ikke får det gjort ;-)

1 kommentar:

  1. Godt gået, Jannik!
    Jeg brugte samme bog, da jeg holdt op - og jeg er efterhånden været røgfri i halvandet år :o) Det ER bare noget andet med EasyWay. Prøv det, prøv det :oD

    SvarSlet