13. juni 2007

Sommerhus i Rørvig

Sådan ét vil jeg have! Hvis ikke jeg var bornholmer, ville jeg saftsuseme have svært ved at finde federe sted :-) Okay, måske romantiseres det hele af, at vi havde det feeeedeste vejr hele den forgangne weekend - men hold op, hvor var det nice!

Jeg fik endda farve (læs: blev ildrød i bøtten) og det hele - og kom på stranden (og i vandet) to dage i træk... Det er altså lidt af en præstation for sådan en varmeforskrækket, rødhåret fedberg som mig :-) Og min hud betaler altså lige nu prisen - mit ansigt er allerede begyndt at falde af i flager (men gør ikke ondt), mens der på mine skuldre og min ryg kun er let lyserødt, men til gengæld er der pokkers ømt...

Ikke nok med, at jeg kom på stranden - jeg fik også benyttet sommerhusets trampolin (hvilket jeg på ingen måde erindrer at have prøvet før), som på forunderlig vis holdt :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar