5. oktober 2009

Blogosphere beware!

Jeg er ved at svinge mig op til (endnu en) omgang bloggeri. En af de klassiske fejl, bloggere begår, er at starte en blog uden fokus, uden et emne eller omdrejningspunkt. Tidligere brugte jeg denne blog til både stort og småt, og omdrejningspunktet har således "bare" været mig.

Hvilket ingen i længden gider læse om, naturligvis. Derfor vil jeg fremover sætte et primært fokus på fotografering uden på nogen måde at udelukke personlige kommentarer om min person ;-)

Tanken er dog endnu ikke tænkt helt til ende. Jeg skal have defineret og formuleret hvad formålet skal være. Om der skal være en decideret målsætning. Om der er plads til også at skrive noget om at skrive, uden at det tager fokus fra det primære.

Men nu har jeg i hvert fald fået et nyt kamera, som jeg skal lære at kende - det kan passende være den proces, jeg starter med løbende at beskrive.

Forvent at se mere lige hér lige om lidt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar