20. november 2007

Tak for en GENIAL fest

- og tak for gaverne, tak for sangen og TAK for talen :-)

Jeg havde egentlig planlagt at skrive dette indlæg krydret med billeder og videoklip fra festen, men kan jo godt se at der nok går nogle dage før jeg har begge dele.

I stedet vil jeg bare nøjes med at sige til alle "medvirkende", at jeg ikke kunne have drømt om en federe måde at runde dette skarpe hjørne på. Og når I selv skal sige det (for det har I gjort), har I vist også haft det rigtig sjovt. Det er jeg vildt glad og lettet over, så det er bare helt purrrrfect :-D

Jeg vender frygteligt tilbage, når Michael D. har fået hevet videoklippene ud af sin mobilos, og når jeg har fået fremkaldt billederne fra engangskameraerne (fedt at I gad hjælpe så grundigt til med dokumentationen, tror ikke der er mange billeder "til overs" på nogen af kameraerne).

Og til dem, der så bandet spille for første gang: her er Jazz Fives hjemmeside :-) Her kan I også finde booking-information, hvis det skulle være, hehe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar