3. marts 2007

Så blev det officielt!

Ja, altså, det vil sige at det blev det sådan set allerede i onsdags. Men jeg har ikke lige kunnet samle tankerne om at skrive om det...
"Det" er simpelthen at jeg skifter job - og ja, jeg skifter allerede efter et halvt år, og ja, jeg skifter tilbage til DLG.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har været glad for at lære kollegerne hos DFDS at kende. Men det skal heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke helt har følt, at arbejdsopgaverne har givet mig de udfordringer, jeg var på jagt efter. Og som jeg et eller andet sted blev stillet i udsigt, da jeg indledningsvis talte med DFDS. Det ærgrer mig, at det ikke bliver til mere end et halvt år "på posten", da jeg helt sikkert ser potentiale i firmaet, afdelingen og den nuværende ledelse - men jeg er bare ikke sikker på, at jobbet ville kunne give mig den samme form for personlig (og til dels faglig) udvikling, som jeg er ude efter.

Derfor var jeg ikke afvisende, da jeg blev ringet op af min tidligere chef... For det første kommer jeg til at beskæftige mig med flere nye ting, deriblandt projekt- og ressourcestyring, og kommer vel på et eller andet plan til at fungere som en slags "mellemleder", hvor jeg skal have overblikket over aktiviteterne i web-afdelingen. En web-afdeling hvor jeg i princippet ikke kender nogen af dem, jeg kommer til at arbejde sammen med - og en web-afdeling som er vokset med to mand siden jeg forlod den.

Alt i alt ser jeg masser af nye muligheder for både mig og afdelingen i forhold til for et halvt år siden. Alene muligheden for at afprøve mig selv - i en ny rolle og med nye arbejdsopgaver - i en afdeling hvor jeg allerede kender systemerne bedre end de fleste, virker idéel.

Det bliver superspændende at komme tilbage - jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar