20. marts 2007

Det er ikke fair...

... at komme hjem fra skiferie til et hjem uden internet!

Sagolynemig om ikke TDC i mit fravær har besluttet sig for at grave et gigantisk hul lige foran "min" ejendom! Fair nok, det kan da være de er i gang med at reparere fejlen, men alligevel: min telefon dutter optaget, mens jeg taler med folk i den. Mit internet har ikke virket siden jeg kom hjem. Og jeg har en masse ting, jeg skal have lavet, uploadet, tjekket og alt muligt - OG JEG KAN IKKE!

P*sse-irriterende. Også fordi det tvang mig til at CYKLE ned til togstationen her til morgen og vente ATTEN (jeps, 18) minutter på et tog, som brugte ustyrligt lang tid på at komme til Nordhavn. Alt sammen fordi jeg ikke kunne arbejde hjemmefra, når nu begge mine busruter er aflyst... *suk*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar