23. oktober 2006

Problemer med tegnsæt

Ja, så skulle über-nørden i mig spille smart igen... Ville bare skifte nærværende blog til en ny beta-udgave af Blogger - og guhjælpemig om det så ikke bevirkede, at samtlige danske tegn/bogstaver (fra alle mine tidligere indlæg) blev til spørgsmålstegn???

Superduper - specielt fordi det sikkert var min egen fejl. Nu er jeg så lidt i tvivl - gider jeg køre alle indlæggene igennem og rette manuelt, eller skal jeg hitte på noget fancy programmerings-halløj?

Vi får se - indtil videre må man sgu nok bare leve med at meningen med denne blog er blevet endnu mere svær at få øje på ;-)

[Edit: har åbenbart ikke noget liv, for jeg havde tid til at køre alle mine posts igennem og erstatte hvad jeg kunne finde. Hvis du finder ekstra-spøjse spørgsmålstegn i tidligere indlæg, så smid gerne en kommentar.]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar