1. februar 2006

BBC NEWS | Health | Jogging your way to saggy breasts

BBC NEWS | Health | Jogging your way to saggy breasts

Jeg tror artiklen taler for sig selv. Men alligevel føler jeg et behov for at knytte et par formaninger til denne skrækhistorie: på trods af at undersøgelsen kun gælder engelske kvinder, som vi jo alle kender "kvaliteten" af, bør alle danske kvinder med et brystparti der stadig står til at redde (og som sådan per definition er værd at redde) VÆRE MEGET OMHYGGELIGE MED AT VÆLGE ORDENTLIGE BUSTEHOLDERE!

P.S. Læg venligst mærke til, at jeg brugte ordet busteholder i ovenstående skrål. Det, kan jeg vist godt skrive under på, er første gang jeg nogensinde har brugt netop dét ord i skreven form. Og mon ikke jeg endnu har min første orale udgydelse af ordet til gode? Dét tror jeg på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar