31. januar 2006

Mit næste digitalkamera...

Hold da fast, hvor er det her et sprødt kamera! Og så er det faktisk billigt (jo, gu' er det mange penge, men i forhold til alle mulige andre lignende kameraer er det billigt).

Jeg missede Merlins brag af et tilbud lige efter jul (hus + 18-70mm AF + 75-300mm AF) til 5000,-. Dvs. jeg missede det ikke, men hvem hulen har så mange penge sidst i december måned/først i januar?

Nu ser jeg så at PixMania har et forholdsvis godt tilbud:

Konica Minolta Dynax 5D + 18-70mm AF + 75-300mm AF + CompactFlash 512 Mb + Kompatibelt NP-400 batteri + Video/foto bæretaske

- så nu er jeg kun kr. 7000,- fra at være en glad mand... *dybt suk* Hvad hjælper det så at jeg vandt 400 kr. på oddset i weekenden? Jeg må spille lidt mere, tror jeg ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar