9. marts 2008

RE: Fætteren ser lyset

Ahem. Til min kære fætter, som tydeligvis ikke helt har forstået hvad mit tidligere indlæg egentlig gik på. Ikke alene vælger han fuldstændig at ignorere de (for mig at se) upåklageligt anvendte smileys, men ender med at bruge mere "spalteplads" på at fornærme mig (og anklage mig for at være blevet tøse-fornærmet på en umiskendeligt tøse-fornærmet måde) end på at skrive et reelt indlæg:

Nej, fætter, det var skam ikke (kun) fordi jeg blev tøse-fornærmet, men mere et venligt klap på skulderen, en lille reminder om at man ikke skal gabe over mere end nødvendigt. Men altså, igen fornemmer jeg at du har et ubegrundet behov for at dissekere og nedgøre MIN indsats frem for at se kritisk på din egen... Det kan umuligt være sundt. Ikke et ondt ord om dine hensigter, som jeg er overbevist om må være noble nok!

Hallo, champ, overskriften på mit indlæg er lissom at du "ser lyset" - det fortjener da ikke et negativt spin, med mindre du er decideret uenig?

Jeg er ikke interesseret i en duel på ord. Din track record med ord er nærmest en sygdom uden vaccine (*), så det ville ikke blive en fair kamp. En fair kamp ville være at du reelt prøver at forstå hvad jeg siger, og reagerer på det i stedet for med vilje at starte en mudderkamp. Capisce?

 

(P.S. I morgen bestiller jeg billetterne, okay? Og jeg mener det denne gang!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar