26. september 2006

Lidt af hvert...

En lille opsamlings-post, når nu fætteren siger at jeg ikke skriver nok ;-)

Har lige bestilt billetterne til min USA-tur - tager afsted 19/12-06 og kommer tilbage igen 04/01-07! Det bliver SÅ kanon, og jeg glæder mig sindssygt meget. Jeg er jo absolut uvant med at rejse (andre steder hen end Bornholm, altså :-/ ), så det bliver en meget lang tur, i første hug til New York og derfra videre til Miami, Florida.
Men skal altså fejre jul og nytår omgivet af palmer, med pool i baghaven og så ellers 25 graders varme - man kan vist roligt sige, at det bliver anderledes! Men okay, fætterens papa (som også er derovre til jul) laver den ondeste flæskesteg, så helt skævt går det nok ikke :-D

----------------------------------------------

Så har jeg jo også snart været ansat i DFDS en måned - og det går ganske fantastisk. Har lavet lige lovlig meget SharePoint her i starten, men det tæller jo alt sammen ;-) Er rigtig, rigtig glad for det - og er mindst lige så glad for at jeg stadig hører fra DLG-kollegerne tit og ofte. Jeg takker og bukker for den gode afsked OG den gode velkomst (se mere om det i mit online-galleri)!

----------------------------------------------

Ellers er der ikke så meget på tapetet - har ikke det store overskud i hverdagen, når nu jeg lærer så meget nyt og skal tænke så forfærdelig meget hver dag hele dagen. Og det på trods af at jeg stadig træner af og til, spiller lidt bold af og til OG har løbet DHL-stafet på TOOGTREDIVE (32) minutter!!!
Nåh ja, så får jeg også drukket nogle bajere en gang imellem, og lidt hjemmesider får jeg også (næsten) tid til... Det må vist også være det for nu - over and out for nu (skal nok skrive, hvis der sker noget (spændende) nyt! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar