19. oktober 2005

Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000

Jeg har lige fået et nyt tastatur på mit arbejde. Har i lang tid haft et af mine egne tastaturer stående, fordi det af uransagelige årsager har været umuligt at få et ordentligt - ergonomisk - tastatur med dansk layout, i flere år.

Jeg fik derfor julelys i øjnene da jeg faldt over et nyt tastatur fra Microsoft: Natural Ergonomic Keyboard 4000 er knækket på midten og har i det hele taget masser af ergonomiske tiltag - så det skynder jeg mig at bestille. Finder det billigst hos computerne.com, afgiver min ordre ca. 16.15 i torsdags. Allerede tidligt fredag formiddag var det nået helt fra Viborg til Kbh V, så jeg flåede pakken op og installerede ting og sager på livet løs. Og det er faktisk bedre end mit gamle MS Natural Keyboard Pro.

Noget spøjst skete der dog, da jeg ville installerede et medfølgende spil, som skulle "passe perfekt til min nye mus". Mus?
Installationen tvang mig til at genstarte på trods af Win XP, men ak - lige efter genstarten fik jeg denne fejlbesked:



- ikke ligefrem selvforklarende, vel? Fik aldrig installeret skidtet :-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar